Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autosalon s autoservisem Mazda
Došek, Samuel ; Kalánek, Ing Jiří (oponent) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem autosalonu s autoservisem pro vozidla značky Mazda v Trenčíne. Jedná se o samostatně stojící objekt na rovinatém terénu. Objekt autosalonu s autoservisem má dvě nadzemní podlaží a jedno podzemní podlaží. Na prvním podzemním podlaží se nachází podzemní garáž určena pro nová auta k prodeji. V prvním nadzemním podlaží se nachází autosalon se zázemím pro zákazníky a autoservisem se zázemím pro zaměstnance autoservisu. Na druhém nadzemním podlaží se nachází kanceláře se zázemím pro personál. Objekt je navržen z konstrukčního systému ze železobetonu a pórobetonových tvarovek. Stropy jsou monolitické železobetonové a střecha je řešena jako plochá s vazníky a s železobetonovou deskou. Práce obsahuje projektovou dokumentaci pro provádění stavby.
Autocentrum VW Group Brno
Thunová, Nicola Vanesa ; Suchánek,, Petr (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Bečkovská, Tereza (vedoucí práce)
Abstrakt Základem této bakalářské práce je architektonická studie vypracovaná v předmětu AG033. Tato studie je rozpracovaná do stupně Dokumentace pro stavební povolení a následně do Dokumentace pro provádění stavby. Tématem práce je návrh novostavby autocentra skupiny Volkswagen, které má sloužit k prodeji, záručním i pozáručním opravám a servisu automobilů ŠKODA, SEAT, VW a AUDI. Navržený objekt se nachází ve městě Mikulov v kastrálním území Mikulov, v průmyslové zóně města. Zadaný soubor parcel je umístěn u zemědělských a průmyslových objektů na konci ulice Jiráskova na rovinatém terénu, nebyla potřeba zde zachovávat ráz stávající okolní zástavy. Objekt má v části showroomu max. dvě nadzemní podlaží, ve zbylé části stavby je dále jen jedno nadzemní podlaží. Celá budova je rozdělena na tři základní části: Showroom, sklad, servis. Zbylé plochy pozemku jsou rozčleněny na předprostor reprezentativního showroomu, komunikace a parkoviště pro zákazníky, zaměstnance a odstavná parkoviště. Tyto plochy jsou doplněny zatravněnými plochami s nízkou zelení. Celý objekt je navržen jako několik kostek poskládaných k sobě. Je zde navržena výhradně plochá střecha v různých výškových hladinách. Hlavní vstup je umístěn v showroomu orientovaného na jižní stranu s reprezentativním předprostorem přilehlého k ulici Jiráskova. Showroom má velkoplošná dřevohliníková okna a slouží jako výkladní skříň autocentra. Objekt je tvořen železobetonovou skeletovou nosnou konstrukcí vyplněnou velkoplošnými okny a porobetonovými tvárnicemi YTONG, celá stavba je obložena sendvičovými tepelně izolačním panelovým systémem od firmy Kingspan. Od stejné firmy je řešena i střešní rovina pomocí sendvičových střešních izolačních panelů.
Návrh projektu výstavby areálu autoservisu
Dobeš, Jiří ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem projektu výstavby areálu autoservisu s využitím vhodných metod, technik a nástrojů projektového řízení. V první části jsou teoreticky definovány analýzy, které budou použity v praktické části projektu. Druhá část nám poslouží k představení firmy a analýze současného stavu firmy. Poslední část obsahuje zpracovanou celou projektovou přípravu, která je nachystána k realizaci.
Marketingová strategie podniku
Honsová, Radka ; Sommer, Miroslav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti. Tato společnost je značkovou prodejnou a servisem vozů Mercedes-Benz. Ve společnosti nejsou jasně stanovené cíle a marketingová strategie. Úkolem tedy bude tyto cíle a strategie na základě marketingového průzkumu a provedených analýz navrhnout.
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Abikenova, Kamilya ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE ZABÝVAJÍCÍ SE DOKUMENTACÍ PRO DSP A DPS NOVOSTAVBY AUTOCENTRA VOLKSWAGEN GROUP. PRÁCE VYCHÁZÍ Z DŘÍVE VYPRACOVANÉ STUDIE V PŘEDMĚTU AG33. NAVRHOVANÁ STAVBA SE NACHÁZÍ V MIKULOVĚ. POZEMEK SE NACHÁZÍ NA PŘEVÁŽNĚ ROVINATÉM POZEMKU MEZI ULICEMI JIRASKOVÁ A REPUBLIKANSKÉ OBRANY A NA ZÁPADNÍ STRANĚ POZEMEK VYMEZUJE VINNÉ POLE. OBJEKT AUTOCENTRA SE SKLÁDÁ ZE ČTYŘ NADZEMNÍCH STAVEBNÍCH OBJEKTŮ, VZÁJEMNĚ DILATOVANÝCH, KTERÉ VYHOVUJÍ POŽADAVKŮM PROVOZU AUTOCENTRA. MEZI TY PATŘÍ PREZENTACE, PRODEJ A SERVIS AUTOMOBILŮ VČETNĚ PŘÍSLUŠENSTVÍ ČTYŘ ZNAČEK SDRUŽENÝCH VE SKUPINĚ VW. OBJEKTY JSOU NEPODSKLEPENÉ, JEDNOPODLAŽNÍ-HALOVÉHO TYPU. VÝJIMKU TVOŘÍ POUZE KANCELÁŘE V SHOWROOMU UMÍSTĚNÉ VE DRUHÉM NADZEMNÍM PODLAŽÍ, KTERÉ TAK DĚLÍ PŘEVÝŠENÝ PROSTOR. KONSTRUKČNÍ SYSTÉM JE SHODNÝ PRO VŠECHNY OBJEKTY. SKLÁDÁ SE Z ŽB SKELETOVÉ KONSTRUKCE S OCELOVÝMI VAZNÍKY. OBJEKTY JSOU ZALOŽENY NA ŽELEZOBETONOVÝCH PATKÁCH. SVISLÉ KONSTRUKCE JSOU TVOŘENY ŽB SLOUPY, OPLÁŠTĚNÍM Z KINGSPAN PANELŮ A SKLENĚNÉHO FASÁDNÍHO SYSTÉMU SCHÜCO. VODOROVNÉ KONSTRUKCE TVOŘÍ OCELOVÉ PŘÍHRADOVÉ VAZNÍKY SPIROLL PANEL. ZASTŘEŠENÍ OBJEKTŮ JE TVOŘENO JEDNOPLÁŠŤOVÝMI ŠIKMÝMI STŘECHAMI, ODVODNĚNÝMI VNITŘNÍMI SVODY. V SHOWROOMU JSOU SVODY SKRYTY UVNITŘ SDK. CELISTVOST ČTYŘ OBJEKTŮ V JEDEN CELEK JE DOCÍLEN OPAKOVÁNÍM STEJNÝCH POHLEDOVÝCH PRVKŮ A NAOPAK ČITELNOST JEDNOTLIVÝCH STAVEB JE ZŘEJMÁ GRADACÍ JEDNOTLIVÝCH HMOT A JEJICH JASNÝM ROZDĚLENÍM OBSLUŽNOU CHODBOU, JAKOŽTO SAMOSTATNÝM STAVEBNÍM OBJEKTEM
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Šešulková, Jana ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout novostavbu autocentra skupiny Volswagen. Projekt vychází z architektonické studie, která byla zpracována v rámci předmětu AG033 Ateliér architektonické tvorby na téma Autocentrum VW Group Mikulov v 2. ročníku bakalářského studia. Řešený pozemek se nachází v Mikulově, okres Břeclav, v katastrálním území Mikulov na Moravě. Umístěn je v průmyslové části města, okolní zástavba je tvořena průmyslovými objekty, a to zejména skladovacího a výrobního charakteru. Dále se také v blízkosti nachází výkup a sklad kovošrotu. Parcela je v současné době evidována jako plocha určená k zástavbě výrobou. Pozemek se nachází na rovinném terénu. Navržený objekt reaguje na požadované funkce. Je orientovaný kolmo na ulici Jiráskovu, hlavní vstupy jsou orientovány k hlavní ulici směrem k zastavěné části města. Objekt je umístěn podélně na pozemku a odpovídá jeho tvaru. Je tvořen třemi hmotami, které jsou vzájemně spojeny. Jednotlivé hmoty mají vlastní funkci. První hmota je přizpůsobena a určena zejména pro prodejní účely a účely autosalonu. Jedná se o nejvíce dominantní budovu. Na ni navazuje výrazně menší a částečné skrytá skladovací část, jejíž součástí je i zázemí pro zaměstnance a hygienické smyčky. V poslední, zadní části se nachází servis. Jedná se o druhou dominantní část, zvýrazněnou osvětlenou fasádou z tahokovu. Hlavním materiálem objektu je beton, který je v souladu s industriálním charakterem objektu a okolím. Fasáda je řešena pomocí cementovláknitých desek Cetris, které připomínají strukturu betonu bílé barvy. V servisní části je fasáda řešena prolamovanou fasádou z tahokovu pod níž se nachází hladká vápenocementová omítka bílé barvy. Betonové konstrukce se propisují i do interiéru, a to zejména přiznanými nosnými prvky v jednotlivých částech. Objekt má za úkol sloužit k prodeji a záručním i pozáručním opravám a servisu automobilů značek ŠKODA, SEAT, VW a AUDI. Účelem projektu je zvýšit kvalitu a zpřístupnit možnost této služb
Autocentrum VW Group
Velfl, Martin ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Bakalářská práce zabývající se dokumentací pro DSP a DPS novostavby autocentra Volkswagen group. Práce vychází z dříve vypracované studie v předmětu AG33. Navrhovaná stavba se nachází v městské části Brno-Zábrdovice. Pozemek se nachází na převážně rovinatém pozemku mezi ulicemi Cejl, Jana Svobody, Husovická a na východní straně pozemek vymezuje řeka Svitava. Objekt autocentra se skládá ze čtyř nadzemních stavebních objektů, vzájemně dilatovaných, které vyhovují požadavkům provozu autocentra. Mezi ty patří prezentace, prodej a servis automobilů včetně příslušenství čtyř značek sdružených ve skupině VW. Objekty jsou nepodsklepené, jednopodlažní-halového typu. Výjimku tvoří pouze kanceláře v showroomu umístěné ve druhém nadzemním podlaží, které tak dělí převýšený prostor. Konstrukční systém je shodný pro všechny objekty. Skládá se z ocelové skeletové konstrukce s podélnými vazníky. Ztužení je docíleno tuhou stropní deskou ve spojení s ocelovými táhly a s železobetonovými ztužujícími stěnami. Objekty jsou založeny na železobetonových patkách v kombinaci s vrtanými pilotami a provázáním s betonovými pasy. Svislé konstrukce jsou tvořeny ocelovými sloupy, železobetonovými stěnami, opláštěním z Kingspan panelů a skleněného fasádního systému Schüco. Vodorovné konstrukce tvoří ocelové přímé příhradové vazníky, nosné trapézové plechy spřažené s betonovou vrstvou a válcované IPE nosníky. Zastřešení objektů je tvořeno jednoplášťovými plochými střechami, odvodněnými vnitřními svody. V showroomu jsou svody skryty uvnitř ocelových sloupů, které jsou opláštěné nerezovým plechem s leštěným povrchem. Celistvost čtyř objektů v jeden celek je docílen opakováním stejných pohledových prvků a naopak čitelnost jednotlivých staveb je zřejmá gradací jednotlivých hmot a jejich jasným rozdělením obslužnou chodbou, jakožto samostatným stavebním objektem.
Návrh projektu výstavby areálu autoservisu
Dobeš, Jiří ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem projektu výstavby areálu autoservisu s využitím vhodné metodiky projektového řízení. V první části jsou teoreticky definovány analýzy, které budou použity v praktické části projektu. Druhá část nám poslouží k představení firmy a analýze současného stavu firmy. Poslední část obsahuje zpracovanou celou projektovou přípravu, která je nachystána k realizaci.
Marketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o.
Pristachová, Lívia ; Božik, Michal (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na návrh využitia vhodných nástrojov marketingového mixu pre predajcu a servisu automobilov Alcor Motors, s.r.o. Špecifikuje pojmy nutné pre pochopenie tejto problematiky. Analyzuje súčasnú situáciu na trhu a v okolí spoločnosti. Hodnotí momentálny stav Alcor Motors a doterajšie využitie marketingových nástrojov. Návrhy sú na záver zhodnotené aj z finančného hľadiska.
Novostavba autosalonu v Holešově
Olšáková, Klára ; Kolářová, Eva (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je vypracovat projektovou dokumentaci pro provádění novostavby autosalonu v Holešově. Novostavba je umístěna v katastrálním území Všetuly. Objekt je navržen jako dvoupodlažní, samostatně stojící, osazený na rovinatém pozemku. První podlaží lze rozdělit na showroom, technické a hygienické zázemí pro zaměstnance i zákazníky, a na autoservis. Ve druhém podlaží se nachází kanceláře, zasedací místnost, archiv a hygienické zázemí. Vstup do objektu je orientován ze severní strany objektu. Autosalon je založen na základových prefabrikovaných kalichových patkách provázaných pomocí prefabrikovaných železobetonových základových prahů. Nosný systém objektu tvoří prefabrikovaný železobetonový skelet. Jako výplňové zdivo jsou použity keramické tvárnice. Stropní konstrukce jsou řešeny jako předem předpjaté železobetonové panely. Jednotlivá podlaží spojuje jednoramenné prefabrikované železobetonové schodiště s mezipodestou, které se nachází uvnitř objektu. Zastřešení objektu je navrženo jako plochá vegetační extenzivní střecha. Objekt je zateplen deskami ze skelné minerální vlny a opláštěn pomocí systému provětrávané fasády s obkladem z bondových desek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.